دادستان کل کشوردر سفربه کرمان: 

در رسیدگی به پرونده عناصر اصلی و لیدرها جنایات اخیر از مرز قانون و عدالت خارج نخواهیم شد. 

دادستان کل کشور گفت:اگرچه تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده اغتشاش ها داشته ایم،اما تاکید شده که همکارانمان از مرز عدالت و قانون خارج نشوند
کد خبر: ۱۳۸۳۷۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری سه شنبه شب پس از زیارت مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران افزود:متاسفیم که برخی از هموطنان به ویژه جوانان در حوادث اخیر فریب خوردند و به دام دشمن گرفتار شدند.


وی ادامه داد:بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر که شاید قدرت تجزیه و تحلیل نداشته اند و جنایت مهمی مرتکب نشده اند با کمترین قرار قضایی آزاد می شوند.

دادستان کل کشور بیان کرد:تعداد زیادی ازافرادی که مرتکب جرم خاصی نشده اند و تقصیر کمتری داشته اند،با تذکر،نصیحت واخذ تعهد از خانواده ها آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری،ضمن تاکید بر این مطلب که با عناصر اصلی و لیدرها متناسب با جرایمی که مرتکب شده‌اند،برخورد قانونی صورت می گیرد،اظهارداشت:اگر این افراد مرتکب قتل شده باشند وتقاصای قصاص از سوی خانواده مقتولان مطرح شود،قصاص خواهند شدو اگر محاربه صدق کند،برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد و اگر عناوین دیگری از جرائم وجود داشته باشد،متناسب با جرائم آنها برخورد خواهد شد. 

وی یادآور شد:باعناصری که موجب ناامنی برای مردم شده اند،متنا سب با جرم انجام شده و بر مبنای مستندات موجود برخورد می شود.

دادستان کل کشور با تاکید بر این مطلب که مردم نباید فریب این حرکت‌ها و مسائلی که دشمن طراحی و برنامه ریزی می کند را بخورند،ادامه داد:توده مردم فریب نخورده اند و فریب  نخواهند خورد وهمه باید مطمئن باشند پشت اینها آمریکا،رژیم صهیونیستی، منافقین و سایر دشمنان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها